A MI HAZÁNK
A MI HAZÁNK

Google

Menü
 
Legalizáljon - OpenOffice.org-gal
Cikkek
 
Hazánkról,nemzetünkről
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

                   A Szent Korona Rádió hallgatása:
                        
                      
 
                                            

 

              

                   

                                            
A legutóbbi híradó az Árpádhír világtelevízión:2007.07.20. Hirek, beszélgetés a nap vendégével, Halász Józseffel
 
A Zenit tv adása:
               
ÉLŐ adás
750 K ___ 750 K
 
 
             
 
  Aranyugar
 
Szabó Dezső Színház    
 
 
  
 
                   
kép
Tartalom
 
A magyar nemzeti ereklyék ősi eredete
A magyar nemzeti ereklyék ősi eredete : A magyarok ősei a piramisépítők népe?

A magyarok ősei a piramisépítők népe?

Tácsi Isván írása

 

 A kört,mint a természet egészét,végtelennek(oszthatatlannak)tartották,de a részeit megnevezhették.A népvallás papjainak a legfőbb tanítása, a természet négy alapelemének a megismertetését jelentette.A négy ezüstsáv eredeténél már írtam a jelenségről.A kör kétszeri átlós osztásával elért szimbolika,a kereszt lett a magyarság napvalláshoz tartozásának a jelképe,mely egyik formájában nyakba akasztva ékszerként hordták.

   A hunmagyar egységesülésben a két keresztet viselő nép szimbolikája az uralkodói jelvények egybeszerkesztésével,a kettős kereszt megalkotásával zárult.a kettős kereszt azt jelentette,hogy a mindkét országrészben megkoronázott egyeduralkodó a fáraó,mindkét őskeresztény nép ura lehetett.Láthatjuk,mennyire egyszerű,és az ókorba visszavezethető eredetű a kettős kereszt szimbolikája.

  Nem mehetünk el a zöld hármashalmon álló kettős kereszt aranykoronás foglalatú ábrázolása mellett sem szó nélkül.Az aranykorona,máskémt az úrkarika,az északi hun nép királyainak a koronatípusát jelképezi.Az arany nevébe a legjelentősebb hunmagyar vallási felfogás titka van belekódolva.Mint már írtam a napvallásban,az egyisten imádása jellemezte a legfontosabb magyar vallási felfogást,bármerre kényszerültek szétvándorolni az árja néprészeink.Az arany szavában a hieroglifa,de a rovásírás szerint is egybe van róva az ar(úr,ember)és a ra (Rá,a napisten)fogalma.A rovásírás lényegében a hieroglifa írás egyszerűsített változata.A már ismert szabálya szerint,ha két szótag azonos mássalhangzója kerül egymás mellé,egybeszerkesztik őket.Az arany szavában is egy közös "r" betűvel írták le a fém fogalmát. A rovásírás tudói-a mágus papsága-ezt a szabályt jól ismerték.Ahhoz,hogy megfejthetőek legyenek az ókori magyar írásos emlékek,nekünk is alkalmazni kell.

  Mégis mit jelent az ómagyar nyelv arany szava?Az eelőző bekezdésből az ar-ra kettős szótagja már érthető,vagyis a rá-úr(napisten)értelemben.Az egyik megoldásban az arany szóban az ny rész jelentését már a magura és a magyar szavaknál leírt etimológia szerint érthetjük meg.Jelentheti a nemzet vagy inkább a nép szó első betűjét,az y pedig a jó magyar néphez tartozás képzése hasonulásában az "ny" kettősbetűnk eredetét.Összeolvasva a szavunk mai ártelme megegyezik:arany=úr-rá-jó-népe jelképével,vagyis a napisten-jó-gyermekei jelentésével.Csak megemlítem,hogy az arany latin neve az Aurum etimológiailag a magyar fogalomból származik.

  Másik megoldásban szintén egy magyar nyelvi szabállyal állunk szemben.a névelőt szokszor egybeírták(rótták)a névszóval,mely a fordítói eltérések eredményeként,a jelentésben is új szót alkotott.E feldolgozás szerint az arany szó,a +ra+ny fonetikus képet mutatja.Mind a három szótag jelentését már ismerjük az előzőekből.ezek szerint is a magyarok által jól ismert szót,az arany fogalmát írják le.Ezzel a megoldással a fogalom értelme:arany=a-rá-jó-népe jelképe,vagyis a napisten-jó-gyermekei.Mindkét megoldás eredményként,ugyan azt a jelentést hordozza magában.Az ókori magyar népek az együvé tartozás jelképét az arany fém mágikus tulajdonságaiba kódolták.Talán leírhatom,hogy az ókorban az arany még nem egyértelműen a gazdagságot szimbolizálta,inkább a napvalláshoz tartozás kifejezésére volt használatos rituális jelkép.

  Feltehető kérdes,akkor miért található más népek szimbólumában szintén kettős kereszt,ha ez ókori magyar népi ereklye?a kérdésre adandó válasz ismét egyszerű.Egyes történészek szerint a kettős kereszt magyar ábrázolása bizánci eredetű,és III.Béla király(1172-1196)kori magyar átvétel.A valóság ezzel szemben az,hogy pont a fordítottja az igaz.A kettős kereszt egyiptomi ómagyar eredetű,és bizánci az átvétel.Mint írtam a kettős kereszt eredete i.e.3200 éves.A bizánci császárság pedig több mint háromezer évvel későbbi állmalakulat,vagyis i.u.395-ben válik önállóvá ez a hatalmi szerveződés.Mely területeken alakult meg a Keletrómai Birodalom?Elősorban a Kisázsia és a Fekete-tenger nyugati részén,valamint a Balkán-félszigeten.Milyen népek lakták egykoron ezeket a területeket?Az Egyiptomból kiáradó,és a hódítók által kiűzött hunmagyar törzsek csoportjai.Az ilyen alapú népességre ártelepülő,és velük egybeolvadva más nemzetiségekké váló új népek,az után trák,macedón,bolgár,görög,szláv stb.nevek alatt adták Bizánc népességét.Ha tudományosan megvizsgálhatnánk,hogy milyen nemzetiségeket takarnak a felsorolt népnevek,igen nagy meglepetésben lehetne részünk,de erről egy másik tanulmányban szeretnék írni.A Macedónok Nagy Sándor vezetésével i.e.365-ben még Egyiptomot is elfoglalták,jól ismerték az egyiptomo uralkodói jelképeket.Azzal a tudattal,hogy a soknemzetiségű ország népeit csak egységes szmbolikával lehet összetartani,választhatták a későbbi császárok az egységesítő kettős kerestet uralkodói jelképpé.Ha a kettős keresztet III.Béla hozza be az országba,akkor miért ábrázoljuk Szent István királyt is a kettős kereszttel és a napkarika glóriával a fején, a budai várnegyedben fellelhető lovas szobrán?A szobor készítője tudhatta még,hogy az államiságunk megszemélyesítő királya is napkirály származású volt?Ebből a jelenségből is megérthető,hogy nemzeti jelképeink eredete körül teljes a zűrzavar.A már leírt ötezer évvel ezelőtti egységesülést követően egybeszerkesztették a hunmagyar népek koronaformáját is.Tehát,megmaradt az alsó kerek koronaforma,és erre ültették rá kezdetben a hegyes koronát.Ez a felső(összefügg a Felső-Egyiptom fogalmával)hegyes koronarész a későbbiekben az ókori magyar templomok kerek alakja,és a belül kék színű kupola félgömb alakú tetejéből kiindulva,a fejformát is követve keresztpánttal félgömbszerűvé változott.Tetejére pedig az ősi szentháromság jeleként-nagyon fontos,hogy-az egyenlőszárú körosztó kereszt jelképe került,és nem a római katolikus hosszúszárú kereszt.Hogy miért ferde ez a kereszt?Erre a legnehezebb válaszolni.Lehet sérülés eredetű,de elképzelhető egy szillagászati jelkép beépítése is,miszerint Földünk forgástengelye nem esik egybe a keringés síkjával.Ezt csak azért írtam le,mert a Szent Korona a valóságban több csillagászati jelképet is tartalmaz.Példaként a tizenhárom 28 napos holdhónapból álló 364+1 napos év felosztását említem.

  Érdekességként kell leírnom,hogy volt még egy uralkodói jelképe a magyar népeknek,mégpedig a kendős királyi fejdísz.Uralkodói névhasználatban a Kende ma is ismert fogalma volt használatban.A kendő a fejre tekert szakrális ruhadarabot,és a többi uralkodói jelképpel együtt adta a királyi címet.Elsősorban a kusföldi fekete magyarok hagyományaiban gyakori megjelenésű motívum.Őáltaluk terjedt el az egész Mezopotámiai tájegységben.A kendős kifejezés és a turbán közti hasonlóságra utalva,mindenki gondolja végig a világunk uralkodói jelképeinek fejlődésében az eredet kérdéskörét.A honfoglaló vezérek között is volt egy Kende (kendős)méltóságnév,aki lehet,hogy a szakrális királyi címet viselte?És a folyamat közben került-kevésbé ismert módon-az Árpád család kezébe a teljes hatalom.

 Ebbe a körbe tartozó jelkép a szem-papok-az elnevezésük a napisten szem formájában történő ábrázolásából ered-vállukra terített párducbőrös papi viselete.A főrangú pap egyben a papkirály helyettese,uralkodói várományost is jelent.Minden árja országban,ahol Szemurak uralkodtak,az elnevezésük megjelent az ország nevében.Példaként a Sumér királyságot említem,ami a tájszólás figyelembevételével Szem(Szum)-úr(er)kifejezést takar.E népi jelkép is a forró égövi,a mai Etiópia körüli Dankália sivatagában élő pettyes párducok hazájára mutat,sok ezer évvel ezelőttre.Erről a tényről is tudósítanak a krónikáink.A bevonuló magyar honfoglaló vezérek között a párducbőr jelképe szintén megjelenik,mint a szempapok vallási jelképe.

  Ebben a munkámban elégségesnek tartom megjegyezni,hogy szerintem a Szent Korona tudatosan tervezett,egységes egész alkotás.Nekem csak azzal kellett kiegészítenem az eddigi tudományos értékeléseket,hogy a korona tudatos tervezésének elve visszanyúlik a szakrális ókori egyiptomi piramisépítők népe kérdésköréig.Ha nem foglaljuk bele a magyarság államalkotó eredetének kialakulását a nemzeti jelképeink címertanába,sohasem értjük meg a keletkezésük motívumait.A Magyar Szent Korona egy és egyedüli ereklyéje világunknak.Minden koronától magasabb eszmeiségű.Együtt jelenti az égi és a földi,másként az apostoli hatalmát!

A tanulmány összefoglalásaként néhány gondolatomat szeretném röviden leírni. Magyarország állami szimbólumainak eredetéről ebben a munkában, a már köztudott tényekről nem írtam. Amit újkori eredetükről más kiadványokban olvashattak, a fentiekkel módosítva, használható kiadványok. Mivel a jelképek ókori eredetéről egy mondatot sem lehet megtalálni az ilyen kiadványokban, könnyű a helyzetem. Csak arra kell kérnem a szemlélődő olvasót, hogy vegye figyelembe az általam leírtakat a gondolkodása során. A tanulmányomból teljes körűen kiviláglik, hogy minden jelképünk ősi, a történelemből bizonyíthatóan szakrális ókori eredetű. Az elsődleges Indomediterrán világkultúrát megalkotó ősi népünk eredetének kulturális hagyományai értelemszerűen nem az ókorból fejlődtek ki, hanem az emberiség őskorából. A történelmi ókor az írás kezdeteitől számítódik, ezért az én „nyomozásom” is csak az első írásos hagyatékok feldolgozásáig terjedő időszakot öleli át. Az emberiség őskorából már csak régészeti és nyelvészeti bizonyítékok maradhattak fenn. Az ilyen adatok kezelésének a rendellenességeiről is tettem néhány megjegyzést a tanulmányomban.
Tehát, ha az ember a tudományos gondolkodását hamis ideológiára helyezi, a valós régészeti adatokból hamis következtetések levonására lesz képes. Erről adnak példát a magyar határkő ősrégi fogalmáról írt soraim. Az emberiség téves fejlődési képzete, hogy az őseink összevissza kóboroltak a szavannákon, egy egyszerű szóval, mint a határkő, bizonyítani lehet, hogy hamis alapú tudományos leírásával állunk szembe. Az emberiség már ősi viszonylatokban is területhez kötött, de fontosabb, hogy szigorú területvédelmi életformát folytathatott. Különben a fennmaradásának esélyei a nullához közeledtek volna. Ez a gondolat a valódi konzervatív magatartás megértésére is alkalmas. Az emberiség magját, a hagyományokhoz és szokásokhoz történő ragaszkodása mellett, az életteréhez való mindenáron történő ragaszkodása is jellemzi. Vagyis az őseink a legszigorúbb területvédelem szerint éltek. Hiába éltetik egyesek a világpolgár liberális fogalmát, az a legnagyobb utópia az életükben. A szülőhazából bármely okból kiszorultak már bolyonghattak a szavannákon, de mihelyt saját hazát találtak, valódi konzervatívokká válva letelepedtek.
A jövőnk megmentése érdekében célszerű lenne a politika konzervatív fogalmát kiegészíteni, a nemzetet és hazát védők ősi terminológiájával. Érdekes módon a mai magyar hatalom (2004-ben) már saját maga és önként lemond a Szent Korona önmaga általi megvédéséről. Feladja a kötelező honvédelem elvét, és egysíkúan hivatásos hadseregre kívánja bízni a védelmet. Pedig mindenki tudja, hogy a hivatásos hadsereg mindig a több pénz hatalmát védi. Álljon itt példaként az ősi származású Aba Sámuel királyunk bukása, aki a Ménfői csatában (1044-ben) a német császárhoz átpártolt áruló új-nemesek (nem nemzetiek) következtében bukott el, majdnem a teljes magyar államisággal együtt. Legalább, egyöntetűen a hadköteles férfiak és nők bevonásával, a teljes körű nemzetőrséget kellene felújítani, a Szent Korona védelme érdekében.

A nemzeti ereklyéink keletkezésének idősora:
Hármashalom, keletkezési ideje: őskor;
Országalma, ókor, 5200 év előtti;
Jogar, „ ókor, 5200 év előtti;
Árpád sávok, ókor, 5200 év körüli;
Kettős kereszt, ókor, 5200 év körüli;
Országzászló, ókor, 5200 év körüli;
Szent Korona, ókor, 5200 év utáni.

Felmerülő kérdés, miért veszíthette el a nemzeti ereklyéinek eredettudatát a magyar nemzet a harmadik évezred elejére? A középkori krónikáink szerint, egészen a mohácsi csatáig minden királyunk ismerte, ezért természetesnek vették, hogy a királyi gyakorlatban nem kellett róluk magyar leírásokat megfogalmazni. Pont ezt a pszichológiai fogást használták ki – tudták, ezért nem ápolták – a potenciális ellenérdekű hatalmak. Az utóbbi száz év gyakorlatát már sokan ismerik, a tiltás és elhallgatás gyakorlata majdnem tökéletes eredményt adott. Mára alig van, aki ismerné népünk valódi eredetét. A legnagyobb veszély az, hogy már egyszerűen el sem hiszi a ma népe az igazságot. Beléjük van táplálva, hogy a magyarság bűnös nép, ezért a dicső ősiségről szóló elbeszélések hihetetlenül hangzanak. Vajon van-e kiút? Nekem is rejtély. A tanulmányomból jól érzékelhető, hogy a nemzeti szimbólumaink eredete, kivétel nélkül mindegyik ókori eredetről, legalább ötezer éves régmúltról tesznek tanúbizonyságot. Arról, hogy ezt a mai nép miért nem ismeri, nem kívánok sokat foglalkozni. Azt sem tudom behatárolni, hogy valamikor kik és miért térítették el a magyar történelemtudatot a valóságtól. Ami az én hatáskörömben elérhető, az egyes történelmi kiadványok stílusából, tárgyköréből kiolvasható írói elkötelezettségeket takarja. A bevezetőben írt évezredes történelemhamisítás eredményeként a mai közgondolkodás alig képes a valóság befogadására. Még a magukat nemzeti elkötelezettnek tartó médiumok, és szószólóik sem képviselik az objektív valóságot. Pedig az igazság természeti ereje sürgős cselekvéseket követelne meg a felelős vezetőktől. A természettől elrugaszkodott globális fogyasztói társadalmak önpusztító folyamatainak következményei a legközelebbi évtizedekben fognak reánk szakadni. Még egyszer leírom, mindazon népek teljes felolvadása várható, melyek nem lesznek képesek védekezni a biztos ősiségük talaján. A biztos ősiség feltételezi a nemzet egységes gondolkodását, teljes körű összefogási képességét, melyet csak az ápolt és tudatosan megőrzött nemzeti jelleg képes biztosítani. Az a nép, mely hagyja legfényesebb ókori múltjának a feladását, mindegy, hogy kényszerből vagy a vezetőik bűneiből, sajnálom, de megszolgálja az eltűnését a történelem színpadáról. A társadalom evolúciójában sincs visszaút. Amelyik nép elveszett a történelem útján, soha többé nem térhet vissza. Történelmünk a jövőnk is, hát ne hagyjuk elveszni!
A tanulmány három legfontosabb történelmi felfedezésének megismétlésével szeretném befejezni a munkámat. Ha úgy tetszik, három tudományos ősbejelentéssel állok a rendelkezésükre, melyeknek egyenként is világszenzációként kellene hatniuk.
Ebben a tanulmányban írom le elsőként, hogy megfejtettem a Magyarok Istenének a kérdéskörét. Vele együtt e misztérium megjelenési formájának vallási gyakorlatát megtestesítő jelképét. A Magyarok Istene azonos az ókori egyiptomi Ré (Rá) napistennel, az egy a teremtő keresztény isten vallási gyakorlatával. A megjelenítési mitosza pedig az arany jelképe, melynek értelmezéséről fentebb írtam (Úr-rá-jó-népe, vagy A-rá-jó-népe jelképe értelemben). Az arany szavunkban a magyar nép a gazdagságát nem a kincsképző funkciójával, hanem a legdicsőbb ókori kultúrájával adta az emberiség számára. Minél jobban belegondolok e felfedezés jelentőségébe, beleborzongok a jövő lehetőségeibe. Mi lehetett volna az emberiség sorsa, ha az őseink „tűzimádását” (napvallását), a természeti életforma követésének tudását, nem az arany, mint kincsképző megszerzésének nemzetközi gyakorlata, a pénzprofit őrülete követi. Ma biztosan nem a környezeti katasztrófa árnyéka lengné be a napjainkat.
Nagyon szeretném tudni, vajon Petőfi Sándor, nagy költőnk: „A magyarok istenére esküszünk,” verssorában vajon még tudhatta-e, ki volt az általa meg nem nevezett magyar isten?
1848-ban még éltették a Lánchíd oroszlánjait. Az építtetője vajon tudhatta-e, hogy a második legősibb magyar szimbólummal áll szemben? Ha ők még tudták, miért nem vigyáztak, az egész nemzettel együtt arra, hogy a jövő nemzedékei is tudhassák az igazságot? Mennyivel egyszerűbb lenne a magyar élet, ha még mindig az oroszlán jelképe lenne a magyarok védőszentje. Az oroszlán ereje mellett a természetessége adja a legnagyobb varázserőt.
A harmadik legfontosabb mondanivalóm az Arameus nép arámi nyelvének a megfejtése, mely a magyar anyanyelv ősi kifejezését hordozza magában, az Arám holdistennő fogalmán keresztül. Ha a Biblia jelentős részei arámi nyelven íródtak, akkor bizonyítottan a magyar nemzet volt az elsődleges Indomediterrán kultúrát megalkotó nép, melynek általam alkotott fogalma szintén ebben a munkában került először az olvasók elé. Innen már csak egy lépés, hogy bizonyítottan felismerjük a piramisépítők népében a magyar nemzet egyenes ági leszármazásának az ősiségét. Az arámi nyelv a legcsodálatosabb magyarsággal fejezi ki a nő, az anya, a feleség szentségét. De talán legszebben az anyanyelv kifejezésével a magyar ember csodálatát a teremtés felé.
Befejezésként szeretném leírni, hogy biztos vagyok a bizonyítékaim megdönthetetlenségében. Ettől függetlenül az elfogadását nem tehetem kötelező érvényűvé. A felhatalmazást az igazság megismertetésére, csak az egész magyar nemzet adhatja meg. Remélem e tanulmányom eljut minden magyar emberhez, mely a magyarok három legszebb ősi szimbólumáról szól. A magyarok ősisége az az erő, mely beleszőve nemzeti ereklyéink eszmei mondanivalójába, adják az elfeledtetett nemzettudatunk magvát. A népünk ősi tudói adták számunkra hozományba, mely tudást az utódoknak szent kötelessége fenntartani. A magyarok istenének az ismerete nélkül – mely a magyar géniusz legnagyobb alkotása – nincs magyar jövőnk!

 
IP
Kategorizált nemzeti honlapok
 
erdely.ma hírei
 

Trianon naptár 2007

Trianon Múzeum
 

A várpalotai Trianon Múzemum egy A2-es naptárt jelentetett meg régi revíziós és irredenta plakátokkal. Megvásárlásával hozzájárulhatsz a költségve- tési támogatásban egyáltalán nem részesülő múzemum működéséhez. A naptárról  bővebben itt olvashatsz.

Paudits Zoltán:
Magyar hajnal


Fegyver a vállamon,
kereszt a mellemen,
indulok messzire
szép magyar kedvesem.

Hófehér szárnyakon
hegyekre felszállok,
hozok le holnapra
új magyar virágot.

Szirmot bont, ráhajlik
magányos szívedre,
tüzet visz, lángot visz
Délre és Keletre.

Ezüstszín fátyolban
jönnek majd angyalok,
letörlik arcodról
százéves bánatod.

Kereszt a mellemen,
fegyver a vállamon,
eljön majd, felvirrad
hős magyar hajnalom.


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU